20. januar 2012

BAD NEWS

Hei dere!

Beklager dårlig oppdatering, men jeg jobber med å fikse på designet på bloggen. Som dere kan se er den ikke superlekker om dagen. Og når designet ikke er skjønt mister jeg litt inspirasjon, estetiker som jeg er.

Også har jeg en dårlig nyhet. Av en eller annen grunn har Facebook-siden til STUDIO blitt deaktivert. Vi finner ikke ut hvorfor, men jobber på spreng for å få den tilbake. Nyheter og oppdateringer vil da bli postet på denne bloggen og på vår twitterkonto som du kan bli følger av her.

studiomag.no er full av inspirerende artikler og morsome DIYs om dagen. Stikk innom, bli inspirert og legg gjerne igjen en kommentar -- vi elsker å høre fra våre herlige lesere.

Akkurat nå har jeg akkurat postet en inspirasjonssak proppfull av unike soverom. Deilige bilder å drømme seg bort i -- du skal få en liten sniktitt:























Se flere bilder her.

Ha en finfin helg:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar